Zaufany sklep - jesteśmy na rynku od 2004 roku
Zakupy przez telefon 67 353 39 44 lub e-mail sklep@meblerajo.pl
Kontakt
Telefon: 67 353 39 44

pn - pt: 9:00 - 17:00   sob: 9:00 - 13:00

Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Prawo dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli kiedy kupujący jest osobą fizyczną oraz dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia można pobrać tutaj.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
 - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
 - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Zwrotowi podlegają produkty ze wszystkich kategorii, a sposób ich odesłania jest dowolna (zależna wyłącznie od Ciebie). Niemniej, po Twojej stronie leży właściwe przygotowanie towaru do wysyłki oraz opłacenie usługi tak aby zwracany towar wrócił do naszej firmy w stanie nienaruszonym wolnym od wad.

REKLAMACJE

Jeżeli zakupione meble mają wady fabryczne widoczne po rozpakowaniu towaru, to niezwłocznie wypełnij formularz reklamacyjny, załącz zdjęcia reklamowanego produktu oraz opis uszkodzonych elementów mebli.

Za pomocą formularza reklamacyjnego  wyślij zgłoszenie reklamacyjne.
Nasi konsultanci z Działu Reklamacji niezwłocznie sprawdzą i zaakceptują Twój wniosek.
Twoje zgłoszenie rozpatrzymy indywidualnie i z dbałością o Twoje interesy.
W ciągu najbliższych 14 dni poinformujemy Cię o dalszych krokach za pośrednictwem podanego w formularzu adresu e-mail.
Wymienimy wadliwe elementy na nasz koszt lub wyślemy specjalistyczny serwis producenta, który dokona naprawy na miejscu.

 

UWAGA! Reklamacje składane są u producenta po podaniu PEŁNYCH danych dotyczących wadliwego produktu (w zależności od firmy: kod elementu z instrukcji, numer seryjny, zdjęć produktu).
Wszelkie koszty postępowania reklamacyjnego ponoszone są przez sklep meblerajo.pl
Dział reklamacji pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-15:00.
Masz pytania dotyczące reklamacji? Napisz na reklamacje@meblerajo.pl

 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR


1.Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.


2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.


3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).


4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

 

 

 

Dane kontaktowe
Newsletter

Marki
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.